De ce sa tii cont atunci cand vrei sa iti amenajezi biroul?

Locul de munca este locul unde oamenii isi cel mai mult timp dintr-o saptamana, de aceea este necesar sa beneficieze de un mediu de lucru placut si bine organizat, pentru a putea fi productivi si a avea rezultate bune in munca pe care o presteaza.

Cum sa amenajezi biroul

Un design de calitate al spatiului de lucru duce la o atmosfera mai putin stresanta si mai productiva, de aceea este important mediul fizic de lucru sa fie confortabil si primitor. Astfel, alocarea timpului pentru organizarea spatiului de lucru poate duce la economisirea timpului pe termen lung.

Cum sa iti amenajezi adecvat biroul?

Fiecare persoana are propriul stil de lucru si prefera medii diferite de lucru, insa s-a constatat ca munca intr-un mediu ordonat si bine organizat aduce multiple beneficii oamenilor pe termen lung:

  • Creste productivitatea;
  • Imbunatateste stabilitatea mintala;
  • Imbunatateste capacitatea de concentrare;
  • Reduce stresul;
  • Sporeste luarea deciziilor corecte;
  • Duce la alegeri alimentare mai sanatoase.

Acum ca stii ce impact are mediul asupra activitatii efective de lucru, iata de ce trebuie sa tii cont atunci cand urmeaza sa iti amenajezi biroul:

1. Adauga in birou corpuri de iluminat de calitate

Deoarece statul in fata calculatorului solicita ochii destul de mult, este recomandat ca lumina din birou sa fie de calitate, pentru reducerea unui posibil disconfort ocular. Sunt recomandate lampile de birou, astfel gasesti pe universulelectricelor.ro o gama variata din care poti alege. De asemenea, daca nu dispui de suficienta lumina naturala, poti investi in corpuri de iluminat de la Universul Electricelor, pentru a avea parte de o lumina artificiala buna, care sa iti ofere confortul necesar din timpul programului de lucru.

2. Investeste in piese de mobilier practice

Mobilierul poate ocupa uneori mult spatiu, dar alegand un corp multifunctional pentru activitatea zilnica, poti face ca biroul sa arate mai spatios si primitor, daca este aranjat corespunzator. Mai mult, incearca sa fii atent la alegerea scaunului, deoarece trebuie sa iti asigure suficient confort, astfel incat sa adopti o pozitie corecta in timp ce stai la birou. Opteaza pentru un corp de mobilier cu mai multe compartimente, pentru a-ti da ocazia sa plasezi diferite obiecte personale, aparat pentru cafea sau un ghiveci cu flori.

3. Foloseste organizatoare

Munca de birou presupune si luarea de notite, indeplinirea mai multor sarcini, fara a depasi termenele limita, astfel este nevoie de utilizarea accesoriilor marunte, precum instrumentele de scris sau notitele autoadezive, de aceea este indicat sa achizitionezi organizatoare de birou, compartimentate astfel incat sa incapa toate ustensilele intr-un singur loc. Daca folosesti in zona de birou mai multe gadget-uri ce necesita conectare la o sursa de curent, uita-te dupa organizator de cabluri, pentru a avea un aspect mai ordonat al biroului.

4. Gaseste un loc placut in incapere pentru pozitionarea biroului

Pozitioneaza-ti biroul intr-un loc accesibil, ce ofera suficienta lumina si nu te izoleaza de restul incaperii. Desi ar putea fi tentant sa ai spatiul de lucru in fata unei ferestre, exista riscul de a fi distras de priveliste. Incearca sa organizezi corpurile de mobilier, astfel incat sa gasesti un loc cu vedere laterala la activitatile de afara.

Avand in vedere timpul indelungat petrecut la munca, precum si necesitatea de a fi productiv, daca acorzi atentie in organizarea elementelor ce compun un birou, poti sa faci din acesta un loc primitor, confortabil si placut, in care sa vii cu placere si din care sa pleci satisfacut de reusitele dintr-o zi de lucru.

Sursa foto: unsplash.com

Afla noutati! Aboneaza-te la Newsletter

Articole recomandate

Produse recomandate

MOBILA DORMITOR ROMANTIC BEBE, ALB

Pret: 7425,37 LEI 5473,82 LEI

Casa si gradina - oferte

Va invitam sa dati 'Like' paginii noastre de Facebook
pentru a afla zilnic noutati interesante. Va multumim!